Криза Церкви та священства – це результат занедбання Таїнства Покаяння, - сказав кардинал Йоахім Майснер під час медитації у Базиліці св. Павла за Мурами у Римі. У ній молились священики, які беруть участь у триденних урочистостях, пов’язаних із закінченням Року Священства.
«Однією з найбільших втрат Церкви у другій половині XX століття стала втрата Святого Духа у Таїнстві Покаяння», - сказав архиєпископ і додав, що «там, де священик перестає бути сповідником, він стає релігійним соціальним опікуном».
Кардинал Майснер наголосив, що «коли священик віддаляється від конфесіоналу, тоді він переживає кризу тотожності». Також ієрарх наголосив, що священик повинен часто сам сповідатись, а не лише сповідати, інакше це зашкодить його душі.
Навіть якщо люди не приступають до сповіді, священик повинен сидіти у конфесіоналі, вважає кардинал: «Сповідальниця, у якій знаходиться священик, в порожньому храмі – це найбільш зворушливий символ терплячості Бога, що чекає. Таким є Бог. Він чекає нас усе життя.»
За матеріалами: wiara.pl Підтримати CREDO


09 Чер 10 11:43 #
Непогано висловився кардинал.
09 Чер 10 12:14 #
На жаль, це так. Дякую.
09 Чер 10 12:31 #
думаю, в Україні таких проблеи поки що нема
09 Чер 10 14:34 #
Навіть якщо люди не приступають до сповіді, священик повинен сидіти у конфесіоналі, вважає кардинал: «Сповідальниця, у якій знаходиться священик, в порожньому храмі – це найбільш зворушливий символ терплячості Бога, що чекає. Таким є Бог. Він чекає нас усе життя.» - Це так сумно і красиво... але ж так безглуздо. Уявіть собі Ісуса, що стоїть на вахті "біля тумбочки" і чекає на "блудну вівцю", яка розповість йому чергову історію про свої пригоди з "цапом і бараном". А тим часом...
09 Чер 10 14:36 #
перестаньте все опошляти. набридло
09 Чер 10 15:15 #
Валентин перший, мене особисто дивує, як така людина як ви, що настільки добре обізнана у тому як правильно писати, та й взагалі - судячи з усього, має широкий світогляд. А таких цитат/слів з Святого Письма - незнає!? "...Ось стою при дверях і чекаю, якщо хтось почує голос мій і двері відчинить... (можете продовжити).."
09 Чер 10 15:22 #
«Ось Я стою під дверима та стукаю: коли хто почує Мій голос і двері відчинить..." - А Ви кого цитували?
09 Чер 10 21:57 #
А хіба суть змінилась?
09 Чер 10 22:48 #
Звичайно ж, змінилася суть, пане Миколо. Суть змінюється коли міняється зміст. Саме тому Іван Богослов писав: "І я також засвідчую кожному, хто слухає слова пророчі цієї книги: Якщо хтось додасть щось до них, на того покладе Бог покарання, про котрі написано у цій книзі; 19. І якщо хтось відніме щось від слів книги пророцтва цього, у того відбере Бог участь в книзі життя, і в святому місті, і в тому, що написано в цій книзі". Отож "стукаю" - це активна дія, а чекаю - пасивна.
09 Чер 10 15:07 #
Валентин Перший! Ви неправі.Власне це постать Христа який виходить назустріч (очікує) на марнотравного сина
09 Чер 10 15:16 #
«Однією з найбільших втрат Церкви у другій половині XX століття стала втрата Святого Духа у Таїнстві Покаяння» - трагічно, але мушу погодитись з цим.
09 Чер 10 15:26 #
Валентин Перший знову хоче бути заблокованим. Один коментар, що ображає релігійні почуття християн, уже видалено. Поки що - попередження.
09 Чер 10 15:36 #
Який і де? Я зовсім не збирався і не збираюся когось ображати за його релігійні почуття - хай то буде християнин чи бузувір, бо сповідую свободу совісті та релігійних переконань. Але я маю власну думку, яка може не збігатися з чиєюсь і навіть з позицією редакції, про що написано: "Думки, висловлені користувачами сайту в коментарях, не відображають позицію редакції". Підкреслюю, що йдеться лише про мою приватну думку. Якщо я висловлюю її іноді не досить делікатно, то те буває у взаєминах з людьми, які не дуже коректно висловлюються про мене особисто чи сказане мною.
09 Чер 10 15:45 #
Про делікатність і йдеться. Гарного спілкування, Валентине.
09 Чер 10 15:58 #
Дякую, Миколо.
09 Чер 10 22:14 #
Шановний Валентин, погоджуюся з зауваженнями у вашу адресу і навіть хочу доповнити їх. А саме: майже в кожній другій статті є ваші коментарі, і майже в кожній другій - ви перший, хто їх там залишає (окрім тих, де я) і це однозначно плюс, але, зверніть увагу на те, що всі чи то майже 98% ваших коментарів - це критика, критика, і ще раз критика, часом ще й обвинувачення. Крім того, варто зауважити що, часто-густо ця ваша критика, на яку ви маєте повне право, неконструктивна, а то й зовсім не стосується суті викладеного автором матеріалу. Погодьтеся, чіплятися за правопис, та ще й так часто, обминаючи при цьому зміст і сенс статті - є не зовсім корректно як по відношенню до автора, так і по відношенню до інших відвідувачів сайту. Якщо вже ви такий обізнаний у правописі - то ось моя вам порада, запропонуйте свою допомогу або безпосередньо на адресу редакції сайту, і хто зна - може вони погодяться давати вам на перевірку час від часу статті - щоб не допускалися подібні ляпи, або ж - йдіть у верховну раду, чи ж до кабміну, бо пану Азазрову потрібні грамотні люди. Ще можу вам порадити створити власний блог на сайті кредо - і там ви зможете у всій красі показати свою здатність оперувати рідним словом. І на сам кінець - Валентин Перший, я особисто і публічно вас повідомляю і прошу (сподіваючись на ваше розуміння і поміркованість) припинити подібну "політику" у коментарях - в противному випадку я особисто надішлю листа у редакцію сайту, щоб вони обмежили вашу здатність до коментарів, вашу і вам подібних. Крім того я знайду ще з двадцять осіб які надішлють подібного листа на адресу редакції.
09 Чер 10 23:07 #
Пане Миколо, а що Вам до того, перший я чи останній, який процент моїх коментарів (і як Ви вирахували ті 98%?!) становлять критичні пости, яка та критика - конструктивна чи деструктивна? Що Вам до того? Я порушив якісь зобовязання узяті на себе перед Вами чи кимось іншим? Мої пости можуть бути 100-відсотковою деструктивною критикою. Маю, пане Миколо, на це повне право. Звинувачень я нікому не висуваю, а лише свідчу, коли судять інших. Намагаюся бути свідком правдивим. Ніколи не погоджуся, що католицький журнал має якесь окреме право на спотворення української мови. Що ж до Ваших порад, то вони лукаві, пане Миколо. Я не збираюся працювати безплатно ні на журнал, ні на Азарова, якому не допоможе сам Господь, бо Він сам сотворив його таким. А ви, пане Миколо, не лише демонструєте лукавство, бо ніхто Вас не уповноважував пропонувати мені роботу, але й намагаєтеся мене шантажувати та погрожувати мені організацією якоїсь секти, котра уже колективно вимагатиме від редакції порушення моїх права на коментування. Певно, пане Миколо, Ви органічно не сприймаєте свободи слова та вільних дискусій, намагаєтеся помститися тим, кому програєте у диспутах.
10 Чер 10 03:11 #
Судячи з усього - ви явно не зрозуміли мого меседжу, що ж - я вас попередив. Ніяк я вам не погрожував, та й секту, як ви висловилися - створювати не збираюсь, просто буду писати на вас скарги - і повірте, небезпідставні. Що ж до диспутів, - то я не веду їх з тими хто займається лише провокаціями.
09 Чер 10 23:20 #
Валентине, як же ж ви дістали.... Миколаю, я входжу у ваше таємне товариство по припиненню цього неподобства.
10 Чер 10 03:16 #
Дякую))... тільки ніякого таємного товариства я не засновую, позаяк ховатися гадаю нічого))))
09 Чер 10 23:29 #
О, вже масонську ложу пропонують створити проти ВП. Ги.
09 Чер 10 23:40 #
А мені подобається коли Валентин добре відгукується про щось або когось.Думаю таких збунтованих людей треба переконувати своїми знаннями,добротою і розумінням.Не треба їх відкидати чи ненавидіти,він же тільки на дорозі пошуків правди...
10 Чер 10 04:15 #
Як собі хочете, пане Миколо. Але мені хотілося б знати зміст тих скарг, бо, можете ж і Ви помилятися чи неправвильно тлумачити якісь з моїх висловлювань чи, наприклад, неправильно цитувати авторитетні джерела, як це ви вже робили. Успіхів.
10 Чер 10 04:26 #
Вам багато чого хочеться.
10 Чер 10 08:09 #
Не розумію оскаржень в бік Валентина Першого - його коментарі досить цікаві. Також я не зауважила в них якихось оскаржень в чий-небудь бік, а навпаки він здається дуже вихованою і розумною людиною. А чому б, дійсно, не задуматися над його першим коментарем до цієї статті? Навіть так гарно прокоментував "Сумно і красиво..." Так, священик має сидіти в сповідальниці і чекати на "покутників", але також має іти і шукати грішників, так само як робив Ісус і робить сьогодні через своїх священиків.
10 Чер 10 12:45 #
У всіх вже просто рефлекс,звичка кидатись на Валентина.