Я тро́хен сомнє́вамсєнь, а́лє ніц нє поро́біш.
Я юж вши́стко забендзя́лам, цо о́йцєц му́віл, а́лє мо́же пу́зьнєй зга́дам.
Я юж з ньон здоро́вкам, ну бож до косьцьо́ла хо́дзен.
Я юж нє мо́ген заста́віць го а́би ро́біл то цо я хо́чен, ну та́кі он юж єст, цо тут поро́біш.
Я, пшебла́гам, кє́ди наста́нє ко́нєц тим пшеба́чкам і такє́му вшисткє́му?
Як там бра́ту хо́дзі?
Як ти́лько розвєдні́ло, о́на зачи́на мнє клю́ваць, і так юж сє́дим ро́ків.
24 сє́рпня обходзі́лісьми дзєнь нєзалєжно́сці.
Підтримати CREDO


30 Жов 09 15:11 #
До отця Михайла... респект, серьйозно підготовилися:-)) а моя справа проста... дути.. на полумя під пательнею... а коли масло почне кипіти... крапля води і пшшшщщьььь!!:-)) Хто доганяє про що я... той хай доганяє :-))
30 Жов 09 17:24 #
"27 посилань зі Святого Писання де говориться, що Церква це є Церква" - та ви шо?!!! В перекладі на китайську теж говориться про "Церкву". Ваша аргументація о. Михайле мене просто обеззброює. "З вашої історії зрозумів, що яко такої Київської Русі не було, а кого ж тоді христили" - прошу уважніше читати коментарі, а вже тоді на них відписувати. "Самі ж висловлюєтеся, щоб запозичувати польські слова, так як з англ. і інших, а в іншому проти запозичення слів зі східньої термінології" - впровадження нових назв (взятих з іншої традиції) не є обгрунтованим, бо маємо власні назви і терміни з багатовіковою історією. Питання мови тут другорядне. А те що ці терміни прийшли до нас за посередництвом саме польської мови, це вже... (я вже про це писав).
31 Жов 09 08:40 #
Щодо назв і термінів (Церква, владика, стрітеня тощо), то це не питання до мене і взагалі не до цього розділу, є Конференція Єпископів в Україні, туди звертайтеся і там предявляйте свої претензії, я тільки як законнопослушна людина і бажаю такого послуху усім. Подали такі назви до Літургії - прийняв. Маю притензію, пишу туди і аргументую своє бачення. Де написано: де Церква є не церквою, я скажу де написано, що вона є Церквою. Просто скопірую і ще раз вишлю й ті самі 27 посилань. Цікаво, чи ви їх читали?! Знову питаю, чи ви взагалі віруючі, щоб на цю тему спілкуватись, якщо заперечуєте назві Церква і Святому Писанню?! Згідно "Святого Писання від Юхима" маєте повне право на свою термінологію за своєю ж натурою. Я приймаю те видання Святого Писання, яке приймає Католицька Церква в Україні. Такого переконання навіть не пробуйте змінити у мені і у тих, що читають ці коментарі.
05 Лис 09 16:07 #
правильно вже тут хтось згадував, давайте все ж підтвердимо статус РКЦ не як конфесії польської дияспори, а як найзахіднішу гілку християнства. хоча я сам маю польскі корені,захоплююсь усім польським,все ж я за те,що б в Україні існувало як християнство східного обряду,так і західного без жодних упереджень.
06 Лис 09 16:04 #
Дякую, дуже цільно. Не робімо з РКЦ в Україні, ще однієї конфесії - польської.
11 Лис 09 01:36 #
ким би не були ті хто так "паскудно" говорять..чи поляками,чи українцями,та хоч юдеями...вони калічать дар Божий - мову..а руйнування дару Божого - гріх,відповідно цим вони ображають Бога. і лібералізм тут нідочого..має бути канон,або говориш польською,або українською або латинською,але не суржиком..
11 Лис 09 01:41 #
о. Михайло цілком з вами згоден, з нами Бог!
13 Лис 09 15:05 #
До "о.Михайло": шановний, памятайте, що те, що Ви пишите аналізують не тільки ті котрі добре знають історію Церкви, та історію нашої Держави, не тільки ті хто знає добре богословіє, але до Вашого стилю, форми, структури висловлюваннь приглядаються і психологи ... пишіть ще, нам потрібно зібрати про вас як найбільше інформації, Ви цікава постать...
15 Лис 09 15:35 #
Олеку - Бог там де правда, так що не будьте таким самовпевненим.
15 Лис 09 16:28 #
До "Богдан" - цікавий стиль із застарілої системи, не думаю, що це нове КГБ. Хотілося б від Вас почути трошки історії Церкви і Держави, знань богослов'я, якщо аж так гарантуєте, що добре знаєте. Висловлюйтесь. Психологи якраз є відкритими, не бояться. Якщо хочите більш знати про так звану "цікаву постать", готовий порозмовляти у відкритій формі віч у віч. Це ж постава правдивого психолога!
16 Лис 09 05:07 #
Шкода, що у цьому розділі коментарів, де темою є: «Кєди настанє конєц тим пшебачкам і тему вшисткєму?» сходимо на не добрий рівень поведінки. Про які тоді ж говорити знання з історії, а тим більше богослов’я, щей гратися у психолога, якщо брак підставових знань спілкування. А саме: якщо людина не має аргументів, то часто сягає до аргументів "ad persona", що одразу свідчить, що ця людина розминулась з правдою, не знає що сказати, бо не має що дати, починає просто ображати, а ще краще прилякувати. Де що з історії (мінімальні історичні знання): комуністичні часи вже давно закінчилися - стиль, форма, структура висловлюваннь «НАМ потрібно зібрати... інформацію», або «МИ тобі». Мабуть багато хто з читачів хотів би дізнатись, кому «нам» - ці дійсно цікаві постаті, а не спілкуватись у анонімках, а тим більше, якщо такі вислови мені вже відомі можуть бути під чужим іменем. Мабуть, розум-знання говорять, якщо я не є admin, або гарантом правди: перед тим як робити якісь твердження чи звернути увагу, коректнішим є перше виразити свою думку до даної теми розділу.
16 Лис 09 05:08 #
Дозволю зацитувати слова о. Миколи Мишовського, відповідального за сайт www.credo-ua.org, щоб пригадати ціль коментарів у рубриках цього сайту: "Почуття - добра штука, але стають злою, коли вони весь світ ділять на дві точки зору: "мою" і "неправильну". Минули ті часи, коли не можна було висловитись з будь-якого приводу чи події у Церкві. Інтернет дає можливість реагувати і сказати свою думку. Але це не означає, що можна принижувати чи маніпулювати". А також слова admin: «Лише пригадаємо, що ця рубрика не ведеться для того, щоб принизити когось або зробити комусь неприємне».
16 Лис 09 12:03 #
До "о.Михайло" МИ не "прилякуємо" , МИ просто аналізуємо, спостерігаємо , матимемо певні речі на увазі, просто Ви цікава для НАС постать...
16 Лис 09 12:55 #
"Кєди настанє конєц тим пшебачкам і тему вшисткєму?"... :-( Я не понимаю куда администратор сайта смотрит? личные "разборы" в коментариях!!! о. Михаил, успокойтесь, Богдан прошу вас тоже придержать эмоции, не приемлима вам позиция - так пишите о этом лично. о. Михаил, вы высказали свою точку зрения и надеюсь все её поняли, не провоцируйте других на агрессию, вы любите в конце писать "Мир и Добро", так напишите и прекратите это все, не знаю как другим, а мне это все уже противно.
16 Лис 09 13:10 #
Хоть хотілося б почути хто це такі Ми, відповіді психолога не було, бо ж не думаю, що це Богдан сам у множині. Дійсно треба завершити ці полеміки, бо ж скоро ще й появиться інквізиція і написати на прохання leonmv: Мир та Добро!
17 Лис 09 02:34 #
Мир та Добро!
18 Лис 09 12:46 #
До "Богдан" шАНОВНИЙ не гуманна у вас тактика, спочатку використовувати репресивні методи залякування, а потім вітати всіх « Мир та Добро! » А ще просто цікаво ну спостерігаєте ВИ і що далі? Схоже на якісь приватні розборки. Так просто негарно, не по-людськи якось. P.S. (шануйте своє імя, звичайно якщо воно ваше!?)
24 Лис 09 04:55 #
Для пригадування - http://www.credo-ua.org/2009/01/52/
29 Лис 09 17:34 #
Дозволю зацитувати Патріарха Московського і всієї Русі Кирила: "Всяке об'єднання людей проти когось - диявольське об'єднання" http://tsn.ua/ukrayina/patriarh-zaklikav-ne-durzhiti-proti-inshogo.html
19 Лют 10 11:07 #
Шановні користувачі, просимо притримуватися Правил користування сайтом, коментарі які будуть їх порушувати - видалятимуться, а коментатори блокуватимуться.
Гарного та плідного спілкування!
19 Лют 10 13:26 #
чому зник мій коментар? дуже прошу пояснити
19 Лют 10 13:35 #
Відповідь у коментарі № 70.
19 Лют 10 13:40 #
це не відповідь, а "чистка". Я нікого особисто і загалом не образив. Якщо не подобається моя точка зору, то це не привід її видаляти.
19 Лют 10 13:44 #
Третій пункт з ВАШИХ правил користування сайтом, повністю суперечить всьому що тут відбувається, якщо Ви забули його то перечитайте будь-ласка!
19 Лют 10 13:50 #
Щодо п.п. 3.1. Якщо Ви гадаєте, що нікого не образили, то Ви помиляєтесь. 3.2. Більшість коментарів по цій темі і викликають у людей агресію 3.3. Дискримінація, відносно людей, які за певних обставин погано володіють польською мовою. У Вас є заперечення????
19 Лют 10 14:00 #
Валентине, ваша точка зору зрозуміла. Це гумористична рубрика, ви маєте повне право не мати почуття гумору, або мати його так як вам це подобається. Намагайтеся у своїх висловах бути стриманим і не робити так само, як згадані вами негативні приклади коментування.
19 Лют 10 14:27 #
Я перепрошую, але гумор буває різний. Ваш гумор, якщо це гумор, бо я так не вважаю, низькопробний. Я ще раз прошу дати відповідь по трьох пунктах наведених в попередньому коментарі. І скажіть будь-ласка, Ви особа світська чи ні. А ще краще як Вас звати?
15 Бер 10 17:11 #
Хотів прокоментувати прочитане, але тут хтось уже під ніком "Валентин" запостився, а я теж зарестрований як Валентин. Ну, то буду називати себе Першим (бо другим не хочу. Перечитав усе. Попереджаю, що не буду вживати прийнятих тут скорочень на зразок О. Бр. Бо не отці ви мені і не брати. Називатиму вас панами. Пан Михайло запросив мене на цей сайт, вказав саме цю сторінку, щоб я переконався у тому, як ревно він захищає право української мови в Україні та у церкві. Переконався. Захищає ревно, знаходить слушні і не дуже слушні аргументи. На біду, сам погано мовою володіє, робить безліч помилок. Та хто з нас без цього гріха?.. Здивувала і потішила позиція пана Юхима, який дещо грамотніше пише українською, але використовує її для спотворення історії і приниження української нації. Такі трактування України і українців можна легко знайти на польських сайтах та у польських стародруках. Але що обєднує панів Михайла та Юхима - то це експансивність. Різниця лише у тому, що один прагне експансії католицької за рахунок навернення до римської церкви українців, використовуючи, як апостоли рибацькі сіті, українську мову, а другий прагне експансії польської на українські землі, використовуючи римську церкву, як троянського коня та навязуючи шовіністичні міфи про цивілізаторську роль польських колонізаторів. Так, до речі, чинять усі колонізатори, виправдовуючи своє панування у колоніях, - теперішнє чи колишнє. Росіяни й автрійці можуть пригадати Польщі, що то вони її від 1772, 1792-3-5 років до 1918 року цивілізували, а німці ще й пригадають Прусію та Опольське воєводство, які дісталися Польщі після 45-го... Словом, теми цікаві, люди небайдужі, але кожен дбає про своє. Українського інтересу у тому не побачив. Та й не дивно. Як казав колись мій батько (хай царствує), ніхто чужий не прийде зробити тобі добро.
18 Тра 11 00:49 #
"так звані «проводи». - Що змусило Вас так написати? Це - неповага до українців і їхніх народних звичаїв та традицій чи елементарне невігластво? Того "дядю" Ви можете показати доці й іншого дня в іншому місці та в іншу годину.